Kommentar:

vdlover om fick nyss information om tvd..:
Heey, grym blogg du har!! Haha, skitbra för oss som e beroende av Ian.. men angående det här att det börjar igen 18 februari på fredagar 20.00.. i dont get it, legend of the seeker brukar ju gå då? hmm..
Peace, fortsätt.. hur säger man? Keep up your good work och jaa.. ÄLSKA IAN hehe :)

svar: heej!
tack så jätte mycket och det om legend of the seeker, jaa de brukar de och jag har ingen aning om vart de kmr hamna nu! alla jag vet är att TVD börjar den tiden nu och den informationen fick jag från tv6 ;)  Tack Tack de ska jag och Haha I know han är grym! ;) <33

Sthina om Ian-Family !! <33:
du har ju glömt ians syster robyn! =)

(STORT Ian-fan jag med)


svar: heeej!
jag har inte glömt bort henne men jag hittade ingen bild på henne :P
jag lägger upp om jag hittar någon! <33

Kommentarer
Postat av: ia

hej! tack för en bäst blogg om ian!! :D jag åxå som är ett stooooooooort fan av ian somerhalder och kollar på vd vaaaaaaaaaaaaaaaaaarje fredag, kommer kolla in din blogg så ofta jag kan!!! :D ;) ha de bra :)

2011-02-19 @ 00:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0